قاليشويی


نظافت و پاکيزگي از اصول اوليه يک زندگي سالم است. ما همواره براي پاکيزگي خود و خانه مان تلاش مي کنيم.برخي از هزينه هاي زندگي صرف اين امر مي شود. البته زندگي در يک محيط تميزو سالم ارزش صرف هزينه را دارد چرا که سلامتي و نشاط ما به اين طريق تامين مي شود. عادت به تميزي و نظافت در سنت و فرهنگ ما ريشه دارد.قبل از رسيدن سال نو هرسال سنت زيباي خانه تکاني را انجام مي دهيم. براي اين کار ممکن است نياز به شستشوي همه وسايل کوچک وبزرگ خانه باشد. يکي از کارهاي بسيار سخت در گذشته شستشوي فرش و قالي بود. خوشبختانه امروزه با وجود کارخانجات شستشوي فرش اين کار سنگين وطاقت فرسا از دوش خانواده برداشته شده است يک قاليشويي خوب در تهران کارخانه قاليشويي افرا مي باشد که به صورت دستي، اتوماتيک و نيمه اتوماتيک اين خدمات را با بهترين کيفيت در اختيارتان قرارمي دهد.

مراحل ثبت سفارش در قاليشويي افرا

حال که با قاليشويي افرا آشنا شديد اولين سوالي که برايتان پيش ميايد اين است که چطور به راحتي در اسرع وقت بتوانيم ثبت سفارش داشته باشيم و از زمان جمع آوري و دريافت ان مطلع باشيم در اين خصوص دو راه براي اين کار در نظر گرفته شده است که با توجه به محدوده مکاني شما هماهنگي لازم را با شما ميشود . لازم به ذکر است که در تمامي مراحل سفارش شما کد پيگيري خواهد داشت که ميتوانيد ان را بررسي کنيد.

سفارش تلفني

ساده ترين راه سفارش تلفني است که با توجه به شماره هاي شعبه هاي مختلف در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران ميتوانيد انتخاب کنيد و تماس بگيريد و در زمان مورد نظر خود هماهنگي داشته باشيد. کارکنان افرا در ان منطقه شما حضور به عمل مياورند و فرش هاي شما را جمع آوري ميکنند و زمان تحويل فرش ها 2 روز کاري ميباشد.

سفارش آنلاين

حتما اين روزها اسم قاليشويي آنلاين را شنيده ايد.آنلاين بودن به اين منظور است که ميتوانيد از خدمات سايت استفاده کنيد و فقط با دسترسي به اينترنت ميتوانيد از خدمات آنلاين براي اين کار استفاده کنيد. ديگر نياز نداريد به مجلات و تبليغات براي يافتن يک قالي شويي رجوع کنيد. هر گونه اطلاعاتي که بخواهيد را به صورت آنلاين مشاهده خواهيد کرد و بسيار ساده و آسان مي توانيد از اين خدمات استفاده کنيد. ضوابط قاليشويي آنلاين را مي توانيد مطالعه کرده تا از کليه شرايط اين خدمات به خوبي آگاه شويد. تنها با چند کليک ساده با کامپيوتر روميزي و يا گوشي موبايل، از خدمات اين آنلاين و با ضمانت استفاده بفرماييد. اکنون نزديکترين در مقابل شما قرار گرفته است.


منبع


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 17 دی 1397 ] [ 21:41 ] [ نیلوفر حیدری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]